Hvem er vi

Vi som står bak Nettsideportalen, står også bak gratis tjenesten Forsikringsportalen.no. Forsikringsportalen har eksistert i 5 år og har hatt til hensikt å bidra til at både privatpersoner og bedrifter har kunnet spare penger på sine forsikringspoliser og være en bidragsyter til å presse prisene i forsikringsmarkedet. Tjenesten har i dag hjulpet omtrent 30.000 brukere, hvor Google har vært den ene og alene viktigste kanalen for trafikk. Vi har konkurrert mot store konserner i forsikringsmarkedet i forhold til sentrale søkeord innen forsikring og rangert på toppen i Google sitt organiske søk i forhold til de viktigste søkeordene som «forsikringstilbud» og «forsikringspriser». I tillegg har vi gjennomført lønnsomme aktiviteter for å nå ut til dem som ikke aktivt har søkt etter vår tjeneste.

Arbeidet gjennom Forsikringsportalen har medført omfattende kundedialog med svært mange bedrifter. Gjennom denne kundedialogen var det 2 gjenganger som gikk igjen:

1. Svært mange bedrifter var usikre på hva de skulle gjøre for å nå ut til flere kunder og øke salget.

2. De fleste følte at de fikk altfor lite igjen for pengene de i dag brukte på aktivitetene de gjorde på nett?

I dagens digitale verden er det forretningskritisk å treffe de riktige besutningene om hvor man skal være synlig og hvordan man når ut til nye kunder på nett. Disse beslutningene påvirkder direkte både inntjening og lønnsomhet. Bedrifters eksistens står ofte å faller på om de lykkes med dette eller ikke. Men fallgruvene er mange og bedrifter må navigere gjennom en jungel av aktører som tilbyr tjenester innen digital markedsføring. Igjen og igjen ser vi eksempler på bedrifter som har blitt solgt inn på løsninger som har dårlig effekt og som ikke effektivt gir dem flere kunder. For mange bedrifter kan det bli forretningskritisk når de ikke klarer å nå ut til sine potensielle kunder fordi de har tatt feil beslutninger om hvor de skal være synlig.

Derfor bestemte vi å starte et konsept for å dekke behovet vi så med å hjelpe bedrifter med sin internett satsing – og dermed oppstod Nettsideportalen. Hensikten vår var å tilby en portal av tjenester for å tilby bedrifter vår ekspertise og hjelpe bedrifter nettsider, synlighet og lønnsomhet på nett. Vi skal være en trygg aktør du kan overlate jobbe til.

Sertifisert av Google

Nettsideportalen er AdWords sertifisert av Google. AdWords-sertifiseringen er en profesjonell akkreditering som Google tilbyr personer som mestrer grunnleggende og avanserte aspekter ved AdWords.